Lid worden / opzeggen

Je kan gratis en vrijblijvend een keer meedoen aan een training. We hebben oefenbatjes klaarliggen. Trainingstijden vind je in de weekplanning onder het menu "Actueel". Je kan zonder aanmelden langskomen.

Besluit je om na een paar vrijblijvende trainingen lid te willen worden, dan kan dat door het betreffende formulier in te vullen dat aanwezig is in de club. Je bent pas lid na bevestiging van de ledenadministratie of de penningmeester.

Voor de jeugd is er een introductie-aanbod. De eerste trainingen zijn gratis. Nadien kan je eventueel voor 6 EUR een stippenkaart kopen om nog 5 keer mee te doen zonder definitief lid te worden. Je kan ook meteen lid worden als je wil.

Om lidmaatschap op te zeggen, dien je het betreffende formulier in te vullen. Je lidmaatschap is pas opgezegd na bevestiging van de ledenadministratie of van de penningmeester.

Contributie

Contributies:

• senioren per kwartaal: 50 EUR
  • jeugd per kwartaal: 42.50 EUR
  • gymnasten per kwartaal: 45 EUR
  • slapend lid per kwartaal: 7.50 EUR

Extra contributies voor competitiespelers:

• NTTB senioren per half jaar: 42.25 EUR
  • NTTB jeugd per half jaar: 31.75 EUR
  • bijdrage vervoer jeugd naar competitiewedstrijden per half jaar: 6.50 EUR
  • TLE per lid per jaar: 10 EUR
  • TLE per team per jaar: 15 EUR

Betalingen gebeuren aan het eind van elk kwartaal, dus in maart, juni, september en december.

Betalingen gebeuren het liefst via automatische incasso. Handmatige betaling is ook mogelijk na overleg met de penningmeester.

TTV Flash

Bekerakker 11a
5625 VX Eindhoven

040-2428468 (alleen tijdens openingstijden)