TTV Flash

De grootste tafeltennisvereniging van Eindhoven

De vereniging

TTV Flash

Onze vereniging is opgericht op 9 september 1974 en heeft ruim 180 leden. Ongeveer een kwart daarvan is jeugdlid.
In enkele jaren is Flash uitgegroeid van een respectabele buurtclub tot één van de grootste tafeltennisverenigingen van Zuid-Nederland.

TTV Flash heeft een eigen accommodatie waarbij de tafeltenniszaal aan circa 10 tafels plaats biedt. Een belangrijke centrale plaats in onze clubcultuur vormt onze gezellige kantine met bar. Hier speelt men ook dart en biljart. Begin sept. 2008 heeft Flash haar sanitair en kleedruimtes volledig vernieuwd en douches gerealiseerd.

White Pingpong Ball Beneath Red Table Tennis Paddle

Tafeltennis

Competitie en trainingen

Er is de mogelijkheid om NTTB en/of TLE competitie te spelen. De thuiswedstrijden van de TLE-competitie vinden op donderdagavond plaats. De NTTB senioren spelen op vrijdagavond hun thuiswedstrijden. Op zaterdagochtend zijn de thuiswedstrijden van de NTTB jeugd.

We hebben verschillende senioren- en jeugdtrainingsgroepen. Iedereen kan op zijn/haar niveau trainen. Als je niet wilt trainen, is er ook de mogelijkheid om ‘recreatief’ een balletje te slaan. Voor een overzicht van de trainingsuren, speelmogelijkheden en competitiespeeldagen wordt verwezen naar de weekplanning elders op deze website.

Flash in beeld